Persoonlijk Memorandum
Wilt u alles goed regelen voor uw nabestaanden? Dat kan door het opstellen van een Persoonlijk Memorandum.
Een Persoonlijk Memorandum is een handig naslagwerk met informatie die uw nabestaanden nodig hebben na uw overlijden. In het document worden alle relevante gegevens verzameld zoals persoonlijke gegevens, bankzaken, verzekeringen, woning, auto en vervoer, abonnementen en lidmaatschappen.
Ook uw persoonlijke wensen rond uw uitvaart kunt u in het document opnemen. Het geeft u de rust dat alles goed geregeld is.
Administratieve planning helpt u bij:
- Opvragen van benodigde gegevens
- Signaleren van zaken die (nog) geregeld moeten worden
- Vastleggen van alle relevante gegevens
VOORDELEN
- Geeft rust te weten dat alles goed geregeld is
- Duidelijkheid voor uw nabestaanden
- Afscheid vindt plaats zoals u wenst
Heeft u vragen of wilt u een vrijblijvende afspraak maken?
Wilt u liever bellen?
Dat kan op telefoonnummer 06 – 823 24 926
ADMINISTRATIEVE PLANNING
Zaailand 104
9205 EJ Drachten
06 – 823 24 926
info@administratieveplanning.nl
Kvk nr. 51630362
BTW nr. NL001491722B54