Administratie na een overlijden

Administratie na een overlijden

Na een overlijden moet er erg veel geregeld worden, de begrafenis of crematie vraagt direct uw aandacht. Maar hoe zit het met de administratie? Wat moet er direct geregeld worden en wat kan later?

En in de nieuwe situatie?

Hoe staat u er financieel voor na het overlijden van uw partner? Moet er ook aangifte inkomsten- en erfbelasting worden gedaan?

Kortom heel veel vragen. Weet u het antwoord? Of ziet u er tegen op om alles uit te zoeken?

Administratieve Planning helpt u bij:
  • Regelen van bankzaken en verzekeringen
  • Afhandelen van de financiële administratie van de overledene
  • Het berekenen van uw inkomen na het overlijden van uw partner
  • Wijzigen tenaamstelling en/of opzeggen lidmaatschappen en diensten
  • Aangifte inkomsten- en erfbelasting* en het aanvragen/wijzigen toeslagen
  • Overige administratieve zaken
  • * Bij complexe nalatenschap doorverwijzing naar notaris

VOORDELEN

  • U staat er niet alleen voor
  • Geen zorgen over financiële administratie
  • Eén aanspreekpunt voor al uw vragen

Heeft u vragen of wilt u een vrijblijvende afspraak maken?

Wilt u liever bellen?
Dat kan op telefoonnummer 06 – 823 24 926

ADMINISTRATIEVE PLANNING

Zaailand 104

9205 EJ  Drachten

06 – 823 24 926

info@administratieveplanning.nl

 

Kvk nr. 51630362

BTW nr. NL 114714769B01

 

Algemene voorwaarden

Disclaimer

Privacybeleid